Instagram-konkurrencer


Platformen Instagram er nok ikke helt ukendt for dig. Det er en yderst populær app, hvorpå du deler dit liv i billeder. Men hvorfor er det relevant for KonkurrenceTjenesten? Jo, ser du. Ufattelig mange blogger og ja, også virksomheder gør brug af Instagram - og ja, der afholder de også konkurrencer!

KonkurrenceTjeneste har valgt ikke at dele samtlige konkurrencer fra Instagram. Du kan imidlertig dog godt finde os på appen som @konkurrencetjenesten, men vi poster blot konkurrencer, som vi ser i det daglige liv -fx. i butikkerne osv. 

Men skal du deltage i konkurrencerne på Instagram, kan vi til gengæld fortælle dig, hvor du skal lede. Hvis du i appen søger på #konkurrencer #konkurrence og #giveaway finder du de nyeste konkurrencer - og der er altså mange.

Ofte er gevinsterne på Instagram-konkurrencer: boligting, babysager, plakater eller make-up.

Det skal siges at ligesom der på Facebook er regler for, hvordan en virksomhed laver konkurrencer, men de bliver altså ofte ikke fulgt. Man må fx. ikke kræve at tagge venner i opslag - hverken på Facebook eller Instagram. 

Selv bruger jeg ikke fotoappen specielt meget, men jeg føler at jeg genere mine venner ved at tagge dem i konkurrencer. De følger jo mig for at se mine oplevelser og ikke for at få notifikationer om sådanne ting.


Bruger du Instagram? Også til giveaways? 
Og hvordan har du det med at folk tagger dig eller at du skal tagge dine venner?
Instagram-konkurrencer Instagram-konkurrencer Reviewed by Fie on onsdag, januar 04, 2017 Rating: 5

Ingen kommentarer